marți, 5 aprilie 2011

Clasa a-VIII-a

Cu siguranţă că titlul vă inspiră o poveste hazlie din timpul orelor, nostalgia celor 4 ani de gimnaziu care au trecut şi după care plâng(nu că nu ar fi aşa dar am să vorbesc şi despre asta ulterior),  dar eu am ales o povestă mult mai hazlie care cred că o să ridice semne de întrebare. Cu o zi în urmă câteva fete din clasă au hotărât ca în ziua următoare să înceapă să joace un joc din copilărie arhicunoscut coca. Sincer nu ştiu ce le-a apucat dar îmi amintesc că în urmă cu ceva ani buni şi eu săream în jurul elasticului, probabil că primăvara, sau contemplaţia asupra celor din ciclul primar care mai sar coarda... În orice caz în prima pauză am urmărit cum săreau, ba chiar am imortalizat cu telefonul momentul după cum vedeţi. Dar în a doua pauză nu am mai rezistat tentaţiei şi m-am alăturat şi eu, din păcate nu a avut nimeni instinctul de a îmi face şi mie o poză, sau poate că da şi le ţine ascunse... O zi frumoasă, mult soare şi nişte sărituri sublime. Oare la liceu cum o să ne amintim despre aceste momente ? Eu de multe ori mă gândesc că în scurt timp mă voi despărţi de şcoala, pe care am început pe zi ce trece să o îndrăgesc din ce în ce mai tare, sunt foarte emoţionat când mă gândesc la pasul pe care trebuie să îl fac. Sper că totul va fi bine... Voi ce ziceţi când aţi sărit ultima dată coarda, coca?...

10 comentarii:

  1. ieri am sarit ultima data coca:))

    :*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. de sarit coarda? saptamana trecuta... coca? in a patra... si sa stii ca nu am avut telefonul ca v-as fi imortalizat... =P)) inventivilor mici:D:D =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii nebunnule cum sa pui poza aceea cu noi, dar pot sa zic si eu ceva despre Narcisucul nostru, in pauza in care a venit la noi a trebuit sa il reinvatam cum se joaca coca, vai Narcis Narcis daca n-am fi noi ce te-ai face....

    RăspundețiȘtergere
  4. ;))
    pai .. eu cred ca nu am mai sarit de vre-un an bun..
    :))
    nu ca nu mi-ar fi dor... dar..:))
    este foarte frumos sa iti amintesi anii copilariei...dar unii cred ca sunt deja maturi si cand vad copii sarinc coarda rad pe seama lor..
    in fine mie, sincera mi-ar place sa mai incerc asta cel putin odata pt a-mi aduce aminte de ce era o data.. copilatia
    Frumos blog:X:*

    RăspundețiȘtergere
  5. oioioi Narciss b-)
    scriitor te faci!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa iti fie dor! Cum mi si mie.
    Bucurati-va de ultimele momente impreuna..

    RăspundețiȘtergere
  7. LooooL aLLe trebuie toata lumea sa stie care esti?

    RăspundețiȘtergere
  8. bucura-te cat mai poti de copilarie.ca apoi vin betiile, noptiile nedormite si maldaru de eseuri de la liceu.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu spune asa cv pentru ca copii au voie in pauze sa joace coca sau altceva nu v-a mai certati si respectativa unul pe celalat si nu mai fiti rau sau nesimptiti uneori

    RăspundețiȘtergere