joi, 21 aprilie 2011

Povară

Absolut dar absolut toţi la un moment dat am avut cam aceeaşi poveste... Căci viaţa pentru mine e un déjà vu de la un timp în colo. De căte ori aveţi o frământare care aţi mai avut-o? De câte ori sunteţi pus în aceeaşi situaţie dificilă şi e la fel de greu să iei decizia chiar dacă în prealabil şti cu precizie care sunt urmările? În cocluzie prin situaţia prin care am trecut ştiu că aţi trecut şi voi. Un prieten foarte de încredere, în aparenţă (între prieteni nu sunt toate mereu roz fără certuri prietenia nu e întreagă după mine), la o ceartă mai aprinsă să-i spui "Ai pierdut un prieten!" se întâmplă dar răspunsul nu cred că puteţi să-l ghiciţi! "Cred că am pierdut o povară!" Nervi mei au atins apogeul maxim ceea ce m-a determinat să apăs butonul roşu al telefonului pentru a nu grăi ceva care m-ar putea face ulterior să regret. Viaţa rezervă fiecăruia dintre noi provocări pe măsura peste care trebuie să trecem fără a ne enerva pentru că nu are nici un rost, câştigul la nervi e mai departe decât dacă eşti calm, ce.i drept nu întotdeauna reuşeşti. Dar merită să încerci. Uneori ţi-ai da ani buni din viaţă pentru doar câteva clipe... Aşa că trebuie să fim mai grijulii în primul rând cu noi şi evident că şi cu ceilalţi.

7 comentarii:

  1. Cu cine te-ai certat?
    Vezi la nervi :))

    Roli

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda ca să ştie toată lumea eu am fost cea care i-am zis aşa ceva lui Narcis, eram foarte furioasă în acea zi ăe el şi i-am zis primul lucru care mi-a trecut prin cap.. Mi-am cerut scuze şi sper că mă va ierta, asemenea lucruri se întâmplă şi între cei mai buni prieteni, dar dacă nu mă va ierta îi respect decizia şi îl las în pace...

    RăspundețiȘtergere
  3. În primu rând nu sunt supărat pe tine, sunt destul de matur ca să pot să îţi respect decizia de a te lăsa în pace. Ar voir!

    RăspundețiȘtergere
  4. O întrebare: Ce legătură are poza de la postare cu conţinutul acesteia?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai mai alina sa stii sigur ca inima nu ii pt tine si nici daca pica pamantu tu nu o sa il lasi in pace:*

    RăspundețiȘtergere
  6. crede-ma cristina sau adriana( ca numai pe voi va poate duce capul de asa ceva) pentru mine Narcis ca umm... dragoste nu mai exista si sunt foarte fericita:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Mda.. deci ca si la toate celelalte postari am spus ca ai mare dreptate.. si acuma am sa spun:) pt ca asa este.
    In fine.. eu de exemplu am senzatia de déjà vu atunci cand ma duc intr-un loc drag si cand privesc vreo 10 minute in jurul meu .. :)
    In fine. mai zic inca o data foarte frumos si adevarat:*

    RăspundețiȘtergere