joi, 24 februarie 2011

Cine are nevoie de dragoste? Cine?

Cu ocazia sărbătorii româneşti "Dragobete", uitată de tinerii din ziua de azi şi echivalată fără ruşine cu sărbătoarea americană "Valentine's day", trupa MoZaIc a pregătit un spectacol, pe scurt personajul principal fiind un scriitor care şi-a pierdut dragostea şi odată cu asta şi muza... Mai multe nu spun despre acesta, doar că emoţiile nu ne-au părăsit dar le-am ţinut în frâu şi totul a ieşit aproape cum ne-am propus. O mică povestire "din spatele cortinei": lumânările erau pregătite pentru a le plasa în locurile stabilite. În momentul în care am luat lumânarea în mână, fitilul s-a stins şi s-a adâncit în ceara fierbinte a candelei. Alarmat dar şi conştient că în câteva secunde lumânarea trebuia sa lumineze scena împreună cu celelalte am încercat să o aprind din nou, câteva chibrite aprinse scăpate pe jos ardeau, dar până la urma am dus la bun sfârşit "misiunea".

7 comentarii:

  1. a fost o scenetă uluitoare, chiar am reuşit să-mi schimb şi eu părerea despre dragoste, am fost plăcut surprinsă de ceea ce trupa voastră ne-a oferit nouă, publicului. (super blog, de-abia aştept să văd cum evoluează)

    RăspundețiȘtergere
  2. krd k o fost tare sceneta....;)) pacat k nu am putut sa merg:(...pupp:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca a fost foarte faina:>Ti-am spus...cand o da la tv ma suni...nu conteaza ora:))abia astept sa vad ce ati facut:>

    RăspundețiȘtergere
  4. :x:x:x cea mai tare piesa 8-> foarte reusita:* ft bine iti sta la costum :)) :*
    superrrr super :X

    RăspundețiȘtergere
  5. super piesaaa:X....:X
    artisticcc:X

    RăspundețiȘtergere
  6. legat de dragobete, da ai dreptate s-a cam uitat... Dar nici nu-ti inchipui ce sa intamplat de dragobete... iti spun... cand aveti voi dirigentie avem si noi, prin urmare la dirigentie am facut o activitate: Dragobete vs Valentine's day... bineinteles eu nimeresc cum nu se poate mai prost in echipa pro Valentine's day... Bine... acuma gaseste argumente care sa ridice Valentine's day in slavi... nimic... Oi fi tinand eu cu dragobetele da nu imi pot trada echipa... intre ciocan si nicovala... sa tac cand prezentam? nu, eu nu pot sa tac cand prezint ceva... cum vine aia? sa tac cand prezint...?! sa vorbesc? dar eu nu tin cu valentine's day... ce a fost mai nasol a fost ca trebuia facut totul intro zi... argumente... multe... prea multe... pana la urma a iesit bine.... dacca vrei sa vezi poze de la activitatea aia sunt pe faceboook :D

    RăspundețiȘtergere