marți, 8 martie 2011

8 Martie

În primul rând ţin să le urez tuturor doamnelor şi domnişoarelor un călduros la mulţi ani! O zi foarte specială ar trebui să fie... dar în timp a devenit o zi foarte comercială. La fiecare colţ auzi strigânduse "Hai la flori băiatu cele mai ieftine", de prost gust dar noi am făcut-o în timp să fie aşa clasând caudourile de natură materială pe primul plan, sentimente fiind uitate şi considerând că nu sunt importante. O viaţă comercială trăim în acest secol, din multe puncte de vedere. E mai bine aşa? Voi ce credeţi?

6 comentarii:

  1. Bine zici.:))Azi am vrut sa ii cumpar mamei mele o floare si am fost asaltata de cel putin 10 "vanzatori". Si ei se califica dupa:
    -Bani:,,Hai fetita la mine ca e mai ieftin!(excelent:-j)
    -Calitate:,, La mine nu-s ofilite ca la altii!"( aratand cu degetul catre vecinu`)
    -Superstii:,,Florile astea iti aduc noroc, iubire, ce vrei tu!"(da cum sa nuuu:-j)
    -Culoare:,,Cele mai faine culori,fetita.Numa` la mine le gasesti!:))(flas, da` daca tu zici..)
    Si multe altele!Ce sa faci...asta`i lumea...si ei ar face un ban;) sincer mi se pare bine ca se vand atatea flori[ador florile;;)]...numai ca nu asa...ar trebui sa fie doar la florarii nu pe toate drumurile.Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din asta traiesc si ei...nu poti sa le dai in cap ca fac si eu un leu de o paine. Decat sa ii vezi ca isi baga "nanaul" prin tomberoane...nu mai bine ii vezi facand altceva? Vanzand flori de exemplu...hai ca asta e romanica:-j

    RăspundețiȘtergere
  4. cine a pus u langa i?:)))...la "ei" ma refeream;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun deci SEC..a trekt 8 martie..:)
    si a fost o zi sadica atunci :)

    RăspundețiȘtergere