joi, 3 martie 2011

Băi vacă!

Nu! nu e un apelativ din vocabularul meu pe care mi-am propus să vi-l adresez. Joi, 3 februarie, în drum spre casă, traversând o aleea îngustă, un cuplu fericit cam pe la vârsta 3 străbăteau aleea alăturaţi, nu cu un mers foarte sprinten care ar lasă toţi pietonii în urmă, cu un mers lent. În mâna stângă având o plasă cam grea, după cum o puta. Eram grăbit, greşeala mea că   mi-am permis să-l depăşesc. Am încercat printr-o mişcare graţioasă să trec de dânsul, dar spre nefericirea mea i-am atins plasa cu blugii, evident imediat scuzându-mă "Scuze!", normal trebuia să se exprime şi el"Băi vacă! vezi că îmi spargi paharele". Am fost puţin mirat, dar am acceptat ideea fără alte întrebări. O mână de oameni din faţa şi din spatele lui se uitau uimiţi la noi. Mă întreb dacă nu cumva putea să tacă, de clasicul "Nu-i nimic" nu mai comentez, îmi era deajuns să tacă, atâta timp cănd nici nu i-am bruscat plasa(plină cu pahare). În ziua de azi astfel de reacţii nu ar mai trebui să ne stârnească nici un fel de emoţii. Ce ziceţi vouă vi s-a întâmplat?

6 comentarii:

  1. Deci si au am patit sa vreau sa depasesc de pe cineva si sa ma "ciocnesc" de persoana respectiva dar de fiecare data dupa ce mi-am cerut scuze am primit un raspuns firesc spun eu "nu-i nimica"..
    Am ramas surprinsa de vocabulatu tipului respectiv.. ce sa faci .. mai sunt si astfel de oameni.. si vrand nevrand mai dai peste unu-altu.. de obicei cand intalnesc asemenea oameni incerc sa ii evit si sa nu ii bag in seama..
    Acuma asta e.. nu prea avem ce face in situatii dinastea..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate! In ziua de azi este de astept sa dam si peste astfel de oameni care abia daca stiu semnificatia bunului simt!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) asa o faceai tu pe Alina:))

    RăspundețiȘtergere
  4. bun..deci i prea mult de citit..
    so..
    GUD COW.

    RăspundețiȘtergere
  5. mdeci iti spun si tie ce le spun si colegelor mele: S-a intamplat?! asta e, pana mea!! =)) oricum, obisnuieste-te cu ideea... romanul tot roman ramane...

    RăspundețiȘtergere