marți, 1 martie 2011

1 Martie

Vine vine primăvara... Sau cel puţin ar trebui să îşi facă simţită prezenţa, în Baia Mare temperatura creşte, zăpada se topeşte şi ghioceii încet, încet ies de sub alba mantie. Martie, luna femeilor în special a mămicilor. Sper cât mai curănd iarna să îşi ia tălpăşiţa de pe meleagurile noastre, vreau timp cald, ploi imprevizibile. Ohh ce amintiri plăcute .  Ei bine eu luna aceasta mi-am propus să fac câteva schimbări în stilul meu de viaţă.
  • Să fiu mai atent cu părinţii şi să nu ne mai certăm aşa des.
  • Să învăţ mai bine, mai am două luni şi vin examenele.
  • Să nu mai pierd timpul cu pritenii care îl mânâncă (telefon, calculator, televizor) 
  • Să fiu mai optimist.
  • Şi să dorm mai mult. 
Voi ce vaţi propus pentru luna Martie? 

5 comentarii:

  1. Inainte de toate vreau sa zic ca imi place fff mult blogu si ca si eu abia astept sa vina vara..
    Mi-am propus sa invat mai mult pentru ca pot
    sa imi petrec timpul liber alaturi de prieteni si de cei dragi,
    si nu in ultimul rand, mi-am propus sa dau o mana de ajutor celor care au nevoie si celor care o merita..
    Sper ca primavara sa vine repedeeee, si vara la fel ca si ea..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu îţi doresc sincer să reuşeşti să faci ceea ce ţi-ai propus, iar ca să răspund la întrebare... aş vrea să fiu mai iubită de lume :)) , să fie totul bine şi să pot intra la liceul dorit, aaa daa şi să am multe vizualizări pe blog;))

    RăspundețiȘtergere
  3. super faina postarea:D
    aa da si mersi de martisor:P

    RăspundețiȘtergere
  4. :P Tare postare :* Thx for martishorr:> i dulce:)
    mwwaaa Andreea care hmm chira:O?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt curioasa de amintirile tale plăcute în combinație cu ploile imprevizibile :P :P :P xxx

    RăspundețiȘtergere