duminică, 27 februarie 2011

Timpul...

Încă o săptămână a luat sfârşit, timpul trece... Şi nu îl mai poţi recupera, cum spun şi specialiştii din ziua clasică de 24 de ore au mai rămas 16, teorie pe care eu nu o înţeleg, dar nici nu vreau. De-alungul timpului mi-am format o impresie asupra vieţii, nu merită să fi supărat sau certat cu cineva, până la urmă tot te vei împăca şi vei ajunge la concluzia că mai bine nu trebuia să vă fi certat. Dar dacă cineva ţi-a greşit , e omenesc "Greşeala e omenească, perseverenţa în greşeală e diabolică" cum zicea un proverb latin, la rândul tău şi tu ai greşit adică noi toţi am greşit şi nu o singură dată, greşim permanent fără să ne dăm seama. Un simplu "Scuze", "Iartă-mă", "Nu se va mai întâmpla" în totdeauna va fi bine primit chiar dacă nu ai greşit în totalitate. Zâmbetul pe buze, chiar şi atunci când nu ai cele mai întemeiate motive te va ajuta să le dobândeşti. Nu te costă nimic să faci asta, dar te va ajuta mult în viaţă. Aşa că luaţi aminte şi meditaţi asupra acestei probleme... timpul trece... Doar odată ai vârsta de 14, 15 ... ani trăieşte-o cum se cuvine, nu încerca să pari mai matur, mai târziu îţi va părea rău şi îţi va fi dor de ani tinereţii...

2 comentarii:

  1. Foarte frumos..
    Nici nu am cuvinte
    ai o mare dreptate despre tot
    si eu cred ca .. prietenii sunt cei mai importanti in viata.. si ca ei te ajuta sa treci peste toete greutatile..
    inca odata foarte zrumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Narcis, sa sti ca vineri, la ora de mate, profesorul a inceput sa ne povesteasca aceeasi chestie, ca nu are rost sa incercam sa ne maturizam inainte de timp.Dar, desigur noi nu realizam acum ce greu o sa ne fie in viitor si cat ne-am dori sa revenim la aceasta varsta, dar va fi in zadar...

    RăspundețiȘtergere