vineri, 25 februarie 2011

Lecţie de ecologie

La jumătatea unei fruoase zi de vineri, în drum spre bazinul de înot "Gheorghe Demeca" am zărit în faţa mea o doamnă, de vârstă mijlocie, s-a aplecat pe jos dar nu am zărit după ce, crezusem că îşi scăpase ceva... dar nu, mişcarea s-a repetat, culegea gunoaie de pe jos, am uitat să specific că era deosebit de "gătită", uimit în mod plăcut de fapta ei, de curiozitate după ce am depăşit-o m-am întors să văd daca repetă mişcarea, ea replicându-mi "-Şi tu!", m-am emoţionat şi am început să strâng şi eu resturile menajere din drumul spre bazin, un scurt timp l-am petrecut purtând o conversaţie despre ecologie cu ea. Mi-a explicat că e o pasiune veche, şi că niciodată nu este fericită pentru că întotdeauna când se plimbă prin oraş vede "tone" de gunoaie.
Asta a fost o lecţie pentru mine, şi de acum să aveţi puţin mai multă grijă de planetă, nu e foarte dificil ca să utilizăm spaţiile special amenajate pentru depozitarea deşeurilor de ori ce formă ar fi ele.

3 comentarii: